افسون سکوت

به وبلاگ من خوش اومدین عضویت ونظربرای بهترشدن وبلاگم یادتون نره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->


Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 309
بازدید کل : 10786
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




<-PollName->

<-PollItems->

چت روم
دریافت کد ترجمه گر وبلاگ

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

فال عشق

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

كد تقويم

كد عكس تصادفی

كد عكس تصادفی

كد تصوير تصادفی

bahar22

title="Yahoo Status by pichak.net" href="ymsgr:sendim?آی دی ياهو شما">

آمیزش دردناک

 

دیسپارونی حالتی است که فرد در هنگام آمیزش دچار درد میشود. این درد ممکن است در بدو ورود آلت مردانه به واژن یا در مراحل مختلف در طول دخول ایجاد شود. این حالت درجات متفاوتی دارد و نسبت به اینکه در چه زمانی پس از شروع نزدیکی و در کجا فرد احساس درد می کند، دلایل و درمانهای متفاوتی دارد.

یکی از دلایل شایع درد هنگام آمیزش برای زنان خشکی واژن است. اگر خانم به هر دلیل آمادگی دخول را نداشته باشد، این عمل می تواند بسیار دردناک باشد.

در اکثر موارد خشکی واژن به دلیل نداشتن پیش نوازی کافی است، یعنی خانم این فرصت را پیدا نکرده که از نظر جسمی به محرک های جنسی پاسخ دهد و محیط واژن به اندازه کافی لغزنده نیست. از جمله دلایل و شرایط دیگری که میتواند باعث خشکی واژن شود داروهایی است که فرد مصرف می کند. در این مورد مشورت با پزشک و یا مطالعه در مورد دارویی که مصرف می کنید، می تواند مفید باشد.


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شک همسرتان نسبت به خودتان را از بين ببريد!

 

اگر مردتان نسبت به شما حسود شود باعث ميشود که برروي روابط شما سخت گيريهاي زيادي را انجام دهد . مثلا اگر مردي شما را نگاه کند او به شدت عصباني ميشود و يا اينکه اگر بدون او و به تنهايي از خانه خارج شويد او دائما نگران شماست

 
 

چرا آقايان حسود ميشوند ؟ چرا در روابط عاشقانه و يا زناشويي حسادت و بد بيني در بين آقايان به وجود ميآيد ؟

حسادت معمولا يک احساسي است که در بين همه ي افراد بشري کم يازياد وجود دارد ، امااين حسادت زماني که به روابط عاشقانه يا روابط زناشويي نفوذ ميکند مخرب ميشود . زيرا دراين روابط حسادت به بالاترين درجه ي ممکن ميرسد و باعث ميشود که روابط گذشته را کاملا ازبين ببرد .

 

 

اگر مردتان نسبت به شما حسود شود باعث ميشود که برروي روابط شما سخت گيريهاي زيادي را انجام دهد . مثلا اگر مردي شما را نگاهکند او به شدت عصباني ميشود و يا اينکه اگر بدون او و به تنهايي از خانهخارج شويد او دائما نگران شماست که با چه شخصي هستيد ؟ آيا با آقايان ومردهاي ديگر صحبت ميکنيد ؟ به کجا ميرويد ؟ آن قدر به شما زنگ ميزند و ياهنگام مراجعت به خانهاينقدر از شما دراين رابطه سئوال ميپرسد که شما راکلافه ميکند و نميدانيد با او واين اخلاقش چه کار بايد کرد ؟

 

آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد طلاقها نارضايتي جن **سي ميباشد؟

بسياري از زنان در زندگي زناشويي خود هيچگاه ار*گا*سم را تجربه نمي كنند و در موارد زيادي وانمود مي كنند كه ار*گا*سم شده اند.چـرا خـانـم هـا تـصـور مـي كـنـند تـوانايي رسيدن به اوج لذ*ت جن*سي را ندارند؛ آيا ميـدانيد كه تمام خانم ها قادر به رسيـدن به اين مرحله مي باشند؟ بله؛ حقيقت دارد! شايد در مورد انز*ال خانمـها چـيـزهايي شنيده باشيد و يا مانند خيلي از افراد، اصلاً بـه هيچ وجه با آن آشنا نباشيد.


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه همسرتان را مثل موم نرم کنيد ؟


 
شايد اين کار، مثل موم نرم کردن شوهران ، آرزوي خيلي از خانم ها باشد، اما آرزوي محالي نيست و رموز ساده اي دارد. براي اين کار به چند توصيه عمل کنيد:
ـ شنونده خوبي باشيد.
ـ او را نصيحت نکنيد، بويژه در حضور ديگران.
ـ شوهر خود را با ديگري مقايسه نکنيد، از او ايراد نگيريد و تحقيرش نکنيد.
ـ چارچوب فکري و ذهني شوهر خود را بشناسيد و او را آنچنان که هست درک کنيد.
ـ نسبت به وضعيت روحي شوهرتان دقيق و حساس باشيد.
ـ در مورد مسائل مورد علاقه همسرتان اطلاعات کسب کنيد و به آن احترام بگذاريد.
ـ زمينه هاي حرکت او را فراهم کرده و مانع رشد او نشويد.
ـ زبان نگاه را بياموزيد و ارتباط هاي غيرکلامي با همسر خويش را بيشتر کنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پیش شرط دوست داشتن همسر


  
  
 
همسرتان تنها به آن میزان که خودش را دوست دارد می تواند شما را دوست داشته باشد.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که هنگام انتخاب همسر می کنیم ، توجه به این موضوع است که چقدر "ما" را دوست دارد و چه رفتاری با "ما" دارد، به جای آنکه دقت کنیم که با "خودش" چه رفتاری دارد. در واقع رفتاری که فرد با خودش دارد می تواند گویای اعتماد به نفس او باشد.

می توانیم در انتهای این بخش به سوالات شما کاربران عزیز پاسخ گفته و شما را در انتخابی شایسته کمک کنیم :

کسی که اعتماد به نفس اش پایین باشد، برای رسیدن به احساس "خوب" عشق می ورزد، در حالی که یک شخص با اعتماد به نفس بالا عشق می ورزد، زیرا که احساس "خوبی" نسبت به خود دارد.

هرچه اعتماد به نفس همسرتان بهتر باشد، رابطه اش با شما قوی تر خواهد بود. بنابراین مهم است به دنبال نشانه هایی باشیم که حاکی از اعتماد به نفس بالای یک شخص می باشند، برای مثال :

- آیا همسرتان به آنچه هست، افتخار می کند. شما باید به دنبال شخصی باشید که از آنچه هست و از آنچه خواهد شد راضی باشد. در اینجا منظور تکبّر، خودپسندی و تظاهر به شجاعت قلّابی که ملبّس به اعتماد به نفس شده باشد نیست. بلکه عزت نفس حقیقی به انسان حس استواری و قدرت درونی می بخشد. بنابراین یک راه خوب برای تشخیص عزت نفس همسرتان این است که از خود بپرسید، آیا به کسی که هست افتخار می کند یا خیر؟

یک راه پی بردن به اینکه یک شخص چه احساسی به خود دارد، این است که به رفتاری دقت کنید که با خود دارد: غذایی که می خورد، محیطی که در آن زندگی می کند، چگونه از بدن ، و متعلقات خود مواظبت می کند. تمامی این موارد انعکاس هایی از اعتماد به نفس او است. کسی که با خود بد رفتار می کند، برایش اهمیتی ندارد که با شما نیز بد رفتار کند.

هرچه خودتان را بیشتردوست بدارید، احتمال کمتری دارد که به خودتان از لحاظ جسمانی و یا عاطفی آسیب برسانید و در نتیجه کمتر اجازه خواهید داد با شما بد رفتاری شود.

- آیا همسرتان اعتماد به نفس خود را با"عمل کردن" اثبات می کند. آیا او به ما انگیزه می دهد که ریسک کنید و گاهی فراتر از منطقه ی امن خود قدم بگذارید. به راحتی می توان اعتماد به نفس بالای یک شخص را تشخیص داد چرا که دیده می شود او "کاری و عملی"صورت می دهد. نقطه مقابل، آدم های "مسامحه کار" هستند. این قبیل افراد از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستند از دست به عمل زدن اجتناب می کنند چراکه تا سر حد مرگ از شکست می هراسند و به مراتب احساس بدتری نسبت به خودشان دارند. به دنبال همسری باشید که به جای "فقط" صحبت کردن درباره ی هدف هایش در زندگی در راستای اهداف اش اقدامی نیز صورت دهد.

تعدادی از سوالاتی که می توانید در رابطه با اعتماد به نفس از همسرتان بپرسید عبارتند از:

?) به چه چیزی بیش از هر چیز دیگر در زندگی خود افتخار می کند (توجه داشته باشید که به راحتی چیزی برای گفتن پیدا می کند یا خیر).

?) چه کارهایی انجام می دهید که نشانگر عشق و توجه شما نسبت به خودتان است؟

?) در گذشته از لحاظ احساسی و روحی چه بد رفتاری هایی را از جانب دیگران نسبت به خود تحمل کرده اید ، آیا باز هم آن ها را تحمل خواهید کرد؟

از دیگر مواردی که شایسته است برای انتخاب به آن توجه شود نگرش فرد نسبت به زندگی است. بهتر است بعد از مطالعه توضیحات زیر خودتان قضاوت کنید.

 

? نگرش مثبت نسبت به زندگی

بسیاری از ما متأسفانه بدون اینکه بدانیم دید و نگرش همسر آینده مان نسبت به دنیا مثبت است و یا منفی، به وی علاقه مند می شویم. به راستی نگرش مثبت یا نگرش منفی نسبت به دنیا چه اهمیّتی دارد؟

برای روشن شدن این موضوع و پی بردن به اهمیّت آن، بهتر است برخی از ویژگی های انسان های مثبت و منفی را بررسی و مقایسه کنیم.

? آدم های منفی:

- همیشه بر روی مشکلات تمرکز می کنند و در برابر راه حل های مختلف مقاومت می ورزند؛

- آن هااجازه می دهند که ترس و نگرانی آن ها را اداره کند؛

- به آینده بدبین هستند؛

- و بالاخره این دسته از آدم ها نمی توانند به کسی اعتماد کنند.

? آدمهای مثبت:

- همیشه بر روی پیدا کردن راه حل تمرکز می کنند؛

- موانع را به "فرصت ها" و سختی ها را به "درس هایی سازنده" بدل می کنند؛

- به توانایی های خود در بهبود اوضاع و شرایط اعتماد دارند؛

- خوشبین هستند و باور دارند که اوضاع را همیشه می توان بهتر کرد؛

- به واسطه ی آگاهی و بینش، در شخصیت خود تغییرات مثبتی به وجود می آورند.

طبیعتاً این چنین خواهد شد که آدم های منفی روابط منفی و آدمهای مثبت روابط مثبتی می آفرینند. هنگامیکه با شخص مثبت هستید رابطه تان بسیار ساده تر خواهد بود مشکلات تان را سریعتر حل می کنید و تشریک مساعی بیشتری در میان خواهد بود .

از جمله سوالاتی که می توانید در رابطه با نگرش مثبت به زندگی از همسرتان بپرسید عبارتند از :

?) آیا احساس می کنید که مردم اساساً "خوب" هستند و یا اینکه اساساً "بد" هستند؟

?) آیا باور دارید که شرایط و اوضاع بیشتر اوقات به بهترین نحو ممکن تمام خواهد شد؟

?) هنگامیکه به یکباره مشکلات زیادی برایتان به وجود می آید عکس العمل تان چیست؟ و چه ذهنیاتی به سراغتان می آید؟

اکنون قضاوت با شماست که کدام دسته از افراد کاندیدای بهتری برای زندگی مشترک با شما هستند.
 
 

نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 28 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

همین طوری که هستم دوسم داشته باش


 

یك شب كه من و همسرم توی رختواب مشغول ناز و نوازش بودیم. در حالی كه احتمال وقوع حوادثی هر لحظه بیشتر و بیشتر می‌شد یك دفعه خانم برگشت و به من گفت: "من حوصله‌اش رو ندارم فقط می‌خوام كه بغلم كنی."
چی؟ یعنی چه؟
و اون جوابی رو كه هر مردی رو به در و دیوار می‌كوبونه بهم داد:
تو اصلاً به احساسات من به عنوان یك زن توجه نداری و فقط به فكر رابطه‌ی فیزیكی ما هستی!
و بعد در پاسخ به چشم‌های من كه از حدقه داشت در می‌اومد اضافه كرد:
تو چرا نمی‌تونی من رو بخاطر خودم دوست داشته باشی نه برای چیزی كه توی رختواب بین من و تو اتفاق می‌افته؟

خوب واضح و مبرهن بود كه اون شب دیگه هیچ حادثه‌ای رخ نمی‌ده. برای همین من هم با افسردگی خوابیدم.

فردای اون شب ترجیح دادم كه مرخصی بگیرم و یك كمی وقتم رو باهاش بگذرونم. با هم رفتیم بیرون و توی یك رستوران شیك ناهار خوردیم. بعدش رفتیم توی یك بوتیك بزرگ و مشغول خرید شدیم.

 

چندین دست لباس گرون قیمت رو امتحان كرد و چون نمی‌تونست تصمیم بگیره من بهش گفتم كه بهتره همه رو برداره. بعدش برای اینكه ست تكمیل بشه توی قسمت كفش‌ها برای هر دست لباس یك جفت هم كفش انتخاب كردیم. در نهایت هم توی قسمت جواهرات یك جفت گوشواره‌ای الماس.
حضورتون عرض كنم كه از خوشحالی داشت ذوق مرگ می‌شد. حتی فكر كنم سعی كرد من و امتحان كه چون ازم خواست براش یك مچ‌بند تنیس بخرم، با وجود اینكه حتی یك بار هم راكت تنیس رو دستش نگرفته‌بود. نمی‌تونست باور كنه وقتی در جواب درخواستش گفتم: "برشدار عزیزم."

در اوج لذت از تمام این خرید‌ها دست آخر برگشت و بهم گفت: "عزیزم فكر كنم همین‌ها خوبه. بیا بریم حساب كنیم."
در همین لحظه بود كه گفتم: "نه عزیزم من حالش و ندارم."
با چشمای بیرون زده و فك افتاده گفت:"چی؟"
عزیزم من می‌خوام كه تو فقط كمی این چیزا رو بغل كنی. تو به وضعیت اقتصادیه من به عنوان یك مرد هیچ توجهی نداری و فقط همین كه من برات چیزی بخرم برات مهمه."
و موقعی كه توی چشماش می‌خوندم كه همین الاناست كه بیاد و منو بكشه اضافه كردم: "چرا نمی‌تونی من و به خاطر خودم دوست داشته‌باشی نه به خاطر چیزایی كه برات می‌خرم؟"
خوب امشب هم توی اتاق‌خواب هیچ اتفاقی نمی‌افته فقط دلم خنك شده كه فهمیده "هرچی عوض داره گله نداره

نويسنده: نجمه تاريخ: سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ترميم و رفع افتادگي پوست با ماسک اوسرين!!


 
براي شادابي و افتادگي پوست صورت خانمها و آقايان بخصوص اطراف لبها چه ماسک طبيعي پيشنهاد مي دهيدکه بشود در منزل هم تهيه کرد ؟!

براي شادابي و افتادگي پوست صورت خانمها و آقايان بخصوص اطراف لبها چه ماسک طبيعي پيشنهاد مي دهيد که بشود در منزل هم تهيه کرد ؟!
براي شما دوست عزيز که ماسکي براي افتادگي پوست صورت بخصوص اطراف لبها خواسته بوديد ماسک ويژه ي اوسرين را توصيه ميکنم که با تهيه ي مواد لازم آن در منزل به راحتي ميتواني آن را درست کرده و استفاده کني .اين ماسک به دليل وجود مواد بسيار مفيد براي پوست مي تواند اقتادگي پوست صورت را به تعويق بيندازد و در شادابي و جوان نگه داشتن آن کمک بسياري کند و تفاوتي هم نمي کند هم براي خانمها و هم آقايان .
 
مواد لازم براي تهيه ي ماسک اوسرين :
 
روغن زيتون………
سوياي خام……….
اوسرين……………. ( اوسرين يک روغن است که در داروخانه ها يافت مي شود)
عسل طبيعي ……..
 
ابتدا سويا را با روغن زيتون داخل شيشه قهوه اي رنگ(شيشه شربت سرماخوردگي کودکان) ريخته در جاي گرم و تاريک(داخل کابينت آشپزخانه) به مدت يک هفته نگهداريد. سپس با استفاده از صافي ريزي (يا جوراب زنانه) آن را صاف کرده، اين روغن را با دقت به کمک کاردک چوبي به اوسرين بيفزاييد. بعد عسل را کم کم به آن افزوده کاملا هم بزنيد.
 اين ماسک را هفته اي دو تا سه بار به مدت ده تا پانزده دقيقه  روي پوست زده و بعد از زمان معلوم ابتدا با آب ولرم و سپس با آب سرد و خنک بشوييد . اين کار را ترجيحا شب قبل از خواب انجام دهيد و هنگام خواب پوستتان را با کرم شب مناسب آن مرطوب کرده و به آرامي بر خلاف جهت يعني از پايين به بالا ماساژ دهيد .
 
مواد موجود در اين ماسک باعث رفع افتادگي پوست شده آن را ترميم مي کند و شادابي را به آن برمي گرداند. حتما از عسل طبيعي استفاده نماييد تا معجزه خواص آن را ببينيد.
 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اسکرابي طبيعي براي پاکسازي منافذ عميق پوست آقايان!



 
آيا ماسک يا اسکراب طبيعي مي شناسيد که بتواند منافذ عميق پوست آقايان را تميز و پاکسازي کند و در شفاف ساختن آن موثر باشد ؟!

براي من که پسري 21 ساله هستم و پوستم منافذ باز و عميقي دارد يک ماسک يا اسکرابي که در پاکسازي و شفاف ساخنن آن کمک کند معرفي کنيد!
 
 پسران و آقايان جواني که پوستشان داراي منافذ باز است اکثر اوقات از اين بايت شکايت دارند و دوست دارند پوستي شفاف و طبيعي و صاف داشته باشند که اين افراد و البته همه ي آقايان بايد بدانند که زيبايي و سلامتي پوست نيز جزئي از بهداشت فردي آنها به حساب آمده و تفاوتي نمي کند آنها هم مثل خانمها بايد به فکر سلامتي پوست و موي خود باشند، حال براي اينکه يک پسر يا آقا پوست شاداب و سالمي داشته باشد بهتر است:
 
هر روز از يک ضد آفتاب خوب و مناسب پوستش استفاده کرده و اگربيشتر روزش را در محيط باز و زير نور آفتاب سپري مي کند ضد آفتابش را چندين و چند بار تجديد کند .
 
چون آقايان مثل خانمها زمان خاصي براي رسيدگي به پوست خود در نظر نمي گيرند براي آنها  هفته  يا دو هقته اي يکبار استفاده از ماسکها يا اسکرابها جهت پاکسازي پوست توصيه ميشود .
 
براي شستشوي معمولي و روزانه بهتر است از صابونهاي مخصوص پوستشان استفاده نمايند و درصورت داشتن پوستي نرمال و خوب استفاده از صابونهاي شير بسيار مناسب است.
 
بعد از اصلاح نيز از افتر شيو مناسب استفاده کرده و پوستشان را با يک کرم مرطوب کننده ي مناسب، مرطوب نگه دارند.
 
اگر مثل دوست 21 ساله ي ما داراي پوستي با منافذ باز هستند بهتر است هفته اي دو بار از اسکرابهاي تميز کننده ي پوست استفاده کنند که آنها را، هم به صورت آماده ميتوان خريداري کرد و هم به شکل طبيعي در منزل فراهم نموده و استفاده نمايند .
 
حال طرز تهيه ي اسکراب طبيعي مخصوص پوستهايي با منافذ عميق :
 
يک قاشق غذاخوري آب را به يک هشتم فنجان قهوه ي کوبيده شده اضافه کنيد و آنها را مخلوط کرده تا به صورت خمير درآيد.سپس آن را آرام آرام روي پوست شسته شده و تقريبا مرطوب بکشيد و بعد از ده دقيقه با آب ولرم شستشو دهيد. اين اسکراب در پاکسازي منافذ عمقي پوست و شفاف سازي آن کمک مي کند.
اين اسکراب براي خانمهايي هم که داراي منافذ باز پوستي هستند نيز مناسب است.
  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ماسکي جهت رفع چين و چروک مخصوص پوست آقايان !


 
اين ماسک به دليل داشتن گوجه فرنگي براي آقايان که نوع پوستشان تفاوتهاي خاصي در مقايسه با پوست خانمها دارد مناسبتر است ...

براي رفع چين و چروک پوست آقاياني که کم کم بعد از سي سالگي خطوط پيشاني و دور چشمشان نمايان مي شود چه ماسکي پيشنهاد مي کنيد؟!
 
از آنجايي که پوست آقايان از هر نوع از انواع پوستها باشد تفاوتهاي خاص خود را در مقايسه با خانمها خواهد داشت بنابر اين ماسک ماست و گوجه فرنگي مي تواند در رفع چين و چروک و پاکسازي پوستشان بسيار موثر باشد.
استفاده ي هفته اي دو بار از اين ماسک سبب شادابي و در عين حال پاکسازي پوست شده و به آنها در به نعويق انداختن چين و چروکها به خصوص در ناحيه ي پيشاني  کمک خواهد کرد.
 
به اين ترتيب عمل کنيد که:
يک عدد گوجه فرنگي کوچک را رنده کرده و با دو قاشق غذاخوري ماست پر چرب مخلوط کنيد، سپس آن را به آرامي روي پوست بخوابانيد و سعي کنيد در اين زمان به حالت خوابيده بوده و تا زمان شستشوي آن خنده و صحبت نکنيد، پس از جذب و خشک شدن آن بر روي پوست که بين 15 تا 20 دقيقه طول خواهد کشيد ابتدا صورت را با آب ولرم و سپس با آب سرد و خنک شستشو دهيد.
توجه داشته باشيد پس از شستشوي ماسک بهتر است پوست يا به حالت طبيعي خشک شود و يا  از يک دستمال کاغذي نرم به آرامي براي خشک کردن استفاده شود.
  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خانم ها هميشه پيروز هستند


 



مردي ناخوش و خسته شده بود از اينکه بايد هر روز به سر کار برود درحاليکه همسرش در خانه به سر ميبرد    

And further jealous of her, as she received lot of Women's Day wishes and compliments

و بعلاوه به او حسوديش شد، چرا که همسرش بسياري تعاريف و آرزو و تبريک در روز زن دريافت کرده بود
 

He wanted her to see what he went through so he prayed
:

دلش خواست که همسرش بفهمد که او چه کارهايي انجام ميدهد

:پس آرزو کرد  

  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مرد و زن



مرد از راه مي رسه، ناراحت و عبوس

زن:چي شده؟

مرد:هيچي ( و در دل از خدا مي خواد که زنش بي خيال شه و بره پي کارش)


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عادتهايي که باعث سردي روابط زناشويي مي شود!


 
   
 
براي آنکه زندگي زناشويي تان به خوبي پيش رود، بي خود به دنبال شگردهاي معجزه آسا نباشيد.

در عوض، مي توانيد از برخي از تله هايي که احتمال دارد در درازمدت رشته هاي پيوند دهنده بين شما را سست و ضعيف کند، دوري کنيد. در اينجا راهنمايي کوچکي در مورد عادات بدي که کاملا بايد کنار بگذاريد ارائه مي دهيم!

1) تلويزيون

تلويزيون قاتل عشق است. در اين مورد هيچ شکي نداشته باشيد! شام خوردن جلوي تلويزيون را قدغن کنيد. هر شب غذا خوردن جلوي تلويزيون به همراه گويندگان نمي گذارد حواستان به يکديگر باشد، از آن گذشته آن قدر جلوي تلويزيون به تماشاي فيلم مشغول بوده ايد که وقتي به رختخواب مي رويد ، حتي ديگر وقت نداريد با هم حرف بزنيد و از حال يکديگر باخبر شويد. تنها چاره کار اين است که اين دشمن را از زندگي عاشقانه بيرون بيندازيد! براي آنکه در اين کار زياد سخت گيري نکرده باشيد ، مي توانيد موافقت کنيد که در هفته ، ? شب تلويزيون خاموش باشد.

2) خانه نشيني

به خاطر تلويزيون و يا بنا به دلايلي، ديگر بيرون نمي رويد! مگر درهاي آن رستوران دنج و کوچکي که آن قدر عاشق اش بوديد ، بسته شده؟ پس آن شب هايي که با هم به سينما مي رفتيد و به بگومگوهاي پرشور و حرارت مي پرداختيد چي شد؟ و حالا فقط ماهي يکبار آن هم فقط براي ديدن دوستان بيرون مي رويد و احتمالا آنها هم براي بازديد پيش شما مي آيند. ديگر از گردش هاي دونفره و شب نشيني هاي رمانتيک خبري نيست! بايد دوباره آن حال و هوا را به دست آوريد و به اتفاق يکديگر از خانه بيرون بزنيد! حالا که به تازگي از شر تلويزيون خلاص شده ايد، از پولي که براي ماليات آن کنار مي گذاشتيد، براي گردش و بيرون رفتن استفاده کنيد!

3) ساعات اضافي

ديگر دير از سر کار به خانه برنگرديد! نه تنها براي خودتان وقت نداريد بلکه علاوه بر آن خستگي و عصبانيت تان را با خود به خانه مي آوريد که حقيقتا جز خوشايندي براي همسرتان نيست! تنها کافي است که کار، تمام زندگيتان را به خود مشغول کند، به سرعت تنها موضوعي مي شود که از آن در خانه حرف مي زنيد. بس کنيد! سعي کنيد به حد کافي زود به خانه برگرديد تا قبل از شام کمي وقت براي خودتان و يا با هم بودن داشته باشيد. به شرطي در اين مدت جلوي تلويزيون ولو نشويد! و خصوصا براي آنکه توجه بيشتري به يکديگر داشته باشيد، هر ازگاهي کار را از ياد ببريد.

4) رسيدگي به وضع ظاهر

فکر نکنيد چون ديگر زن و شوهر هستيد و چندين سال از زندگي مشترکتان مي گذرد، بايد نسبت به وضع ظاهرتان بي خيال شويد! دست از شلختگي و نا مرتب بودن برداريد، موهايتان را ژوليده و درهم رها نکنيد، از ريخت و پاش کردن در خانه خودداري کنيد و به خودتان برسيد! همسرتان مطمئنا شما را همانگونه که هستيد دوست دارد، با اين حال چرا سعي نمي کنيد خود را به بهترين شکل نشان دهيد؟ به اين ترتيب به او نشان مي دهيد که حضور او و تاثيري که بر او مي گذاريد برايتان مهم است!

5) بي توجهي

يکي ديگر از دشمنان بزرگ زن و شوهرها ، بي توجهي است. در اينجا منظور از توجه کردن گل خريدن و يا هديه دادن نيست بلکه تنها نگاه کردن به همسرتان است. زماني که همسرتان آرايشگاه رفته و يا کت جديدي خريده است به او توجه نشان دهيد؛ به خصوص زماني که او را شيک و زيبا مي بينيد و يا وقتي که او با تعريف هاي بجا و مناسبش شما را تحت تأثير قرار مي دهد، از او تعريف کنيد. زيرا تعريف و تمجيد ها هميشه خوشايند هستند ، اما تنها زماني که درست و بجا به کار برده شوند.

6) حسادت مفرط

دست از پاييدن و سين جين کردن همسرتان برداريد زيرا زندگي مشترک براساس اعتمادي دو جانبه بنا مي شود. شک و بدگماني هاي بيش از حد شما ، در نهايت او را به ستوه آورده و به سمت فرد ديگري هل مي دهد!

7) خانواده همسر

نه، مطمئنا تمام خانواده هاي همسر آنگونه که در فيلم ها به صورت منفي نشان داده مي شوند، نيستند. تفاهم بين همسر و خانواده شما اغلب مي تواند گرم و صميمانه باشد. اما نکته مهم آن است که بدانيد زماني که اين تفاهم به حد کافي وجود دارد ، چيزي را به همسرتان تحميل نکنيد. چنانچه احساس مي کنيد که همسرتان از رفت وآمد هاي آخر هفته کم کم خسته مي شود به او اصرار نکنيد آخر هر هفته براي ناهار با خانواده شما باشد و البته اين قاعده در مورد ميهماني هاي همکاران و دوستان قديمي نيز صدق مي کند.

8) نبود برنامه

تشکيل خانواده به معناي گذراندن زندگي بدون در نظر گرفتن آينده نيست. شما بايد به اتفاق هم آينده تان را بسازيد. از برنامه هاي کوتاه مدت (مکاني که تعطيلات را در آنجا مي گذرانيد، خريد اتومبيل و...) گرفته تا برنامه هاي بزرگ تر (بچه دار شدن، عازم شهر ديگري شدن و...) بي درنگ در مورد آينده تان و اينکه چگونه با آن روبه رو مي شويد فکر کنيد. اين عمل روابط شما را منسجم تر و شور و شوق پيش روي در زندگي را در شما شعله ور مي کند!

9) سکوت

مطئنا عدم گفت وگو براي زندگي زناشويي مضر است. اين امر بنا به دلايل مختلف اغلب ناشي از کمبود وقت و يا بي توجهي زن و مرد نسبت به يکديگر است که در بالا از آنها نام برده ايم. با اين حال، معمولا گفت وگو ميان زن و مرد صورت مي گيرد، اما هيچ يک از طرفين به حرف هاي يکديگر گوش نمي دهند... در اين حالت، موضوعي را با هم مطرح کنيد و سعي کنيد حقيقتا حرف طرف مقابل تان را بفهميد. درصورت نياز، بي درنگ از يک روان درمانگر کمک بگيريد.
 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سرگذشت جوانان در دهه های 60، 70، 80 (طنز)


پسر دهه 60 :دارم میرم جبهه
پسر دهه 70 :دارم میرم دختر بازی
پسر دهه 80 :دارم میرم بیمارستان سم زدایی :
 


دختر دهه 60 : مرد باید با اخلاق باشه
دختر دهه 70 :مرد باید تحصیلکرده باشه
دختر دهه 80 :مرد باید پولدار باشه:32:
 


پسر دهه 60 :شریعتی می خواند
پسر دهه 70 :شاملو می خواند
پسر دهه 80 :هری پاتر می خواند :13:
 


دختر دهه 60 :دختر بدون بکارت باید بره بمیره
دختر دهه 70:اشتباه بزرگی کردم خاک تو سرم
دختر دهه 80 : دختر باکره یعنی امل و بی فرهنگ. باید بره بمیره  :



پسر دهه 60 :مرگ بر اثر جنگ با عراق
پسر دهه 70 :مرگ بر اثر تصادف با موتور و ماشین
پسر دهه 80 :مرگ بر اثر اور دز و سنکوپ بر اثر استعمال هرویین و ایدز و سوانح رانندگی :



دختر دهه 60:امامزاده معصوم ودیگر امامزاده ها را شفیع می کرد دعا و نذر
می کرد وبالاخره حاجت دل خود را می گرفت
دختر دهه 70 :پیش رمال و دعا نویس می رفت و حاجت خود را طلب می کرد.
دختر دهه 80 :در شرکت های خصوصی به هر نحو که شده رفع حاجت می کند:41:



پسر دهه 60 :پیکان 54 و مسافر کشی
پسر دهه 70 :پراید و دختر بازی
پسر دهه 80 :پژو و تصادف منجر به فوت:
 


دختر دهه 60 :طلاق بعد از 10 سال آنهم یک در 1000
دختر دهه 70 :طلاق بعد از 5 سال آنهم یک در 100
دختر دهه 80 :طلاق بعد از 6 ماه الی یک سال آنهم یک در5 :
 


پسر دهه 60:خدایا جنگو تموم کن
پسر دهه 70 :خدایا یه خونه خالی برسون
پسر دهه 80 :خدایا برسون یه دومثقال شیره و یه دو سورت شیشه :3895:

 

جوان دهه 60 :خدایا آبروی مرا حفظ کن
جوان دهه 70 :خدایا پول منو زیاد کن
جوان دهه 80 :کارت سوخت داری داداش :(

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تأثير تغذيه بر باروري مردان


 
 
رژيم غذايي يک مرد ممکن است اثر قابل توجهي بر خطر ابتلا به بسياري از بيماري هاي مهم از جمله حمله قلبي، سکته مغزي، ديابت و سرطان هاي گوناگون داشته باشد اما آيا ممکن است رژيم غذايي مرد بر باروري اش اثر بگذارد؟ آنچنان که برخي تحقيقات نشان مي دهند، پاسخ اين سوال مثبت است...

گروهي از دانشمندان اسپانيايي براي ارزيابي اثر رژيم غذايي بر باروري، مرداني را که همراه همسرشان به يک کلينيک ناباروري مراجعه کرده بودند، مورد بررسي قرار دادند. مردان دچار ناهنجاري هاي ژنتيکي، جسمي و هورموني از اين بررسي کنار گذاشته شدند. هر داوطلب دست کم دو نمونه مني براي آزمايش در اختيار گذاشت و هر کدام اطلاعاتي در مورد مصرف  مورد ماده غذايي حين سال قبل ارايه دادند. پژوهشگران همچنين ميزان هورمون هاي تناسلي را در اين مردان اندازه گيري کردند و اطلاعاتي در مورد ساير عوامل ديگر که بر کيفيت اسپرم اثر مي گذارد، مانند سيگار کشيدن، وزن بدن، مصرف الکل و قرارگيري به مواد آلاينده جمع آوري کردند. اين دانشمندان معيارهاي سازمان جهاني بهداشت براي تقسيم بندي اين افراد را به دو گروه اعمال کردند: يک گروه  مرد که کيفيت مني پاييني داشتند و گروه ديگر  مرد که کيفيت مني بهتري داشتند. اين دو گروه از لحاظ سيگار کشيدن، مصرف الکل، چاقي، ميزان قرار گرفتن در معرض آلاينده هاي محيطي يا ميزان هورمون ها تفاوتي نداشتند اما از لحاظ رژيم غذايي متفاوت بودند. مردان با کيفيت پايين اسپرم نسبت به مردان با کيفيت بهتر اسپرم، مقدار بيشتري گوشت قرمز، سيب زميني و ماست پرچرب مي خوردند. برعکس، مردان با کيفيت بهتر اسپرم مصرف بالاي شير کم چربي، صدف خوراکي، سبزي ها و ميوه ها و شيريني ها را داشتند. اما اين رابطه ظاهري ميان رژيم غذايي و کيفيت اسپرم به چه عاملي مربوط مي شود؟

اين بررسي غذاها و نه مواد مغذي را مورد ارزيابي قرار داده بود اما به نظر مي رسد مرداني که ميزان مصرف بالاتر کربوهيدرات (مواد نشاسته اي)، فيبرهاي گياهي، ويتامين ها (شامل مواد آنتي اکسيدان) دارند و مصرف پروتئين و چربي آنها پايين تر است، کيفيت اسپرم بهتري دارند. گوشت قرمز و لبنيات پرچرب به خصوص از لحاظ تاثير روي اسپرم مورد توجه هستند. از آنجايي که مواد شيميايي مانند PCB ها (بيفنيل هاي پلي کرينه)، حشره کش هاي ارگانيک و هورمون هاي جنسي در چربي محلول اند، ممکن است اين مواد آلاينده وارد غذاهاي پرچربي مانند گوشت قرمز و لبنيات پرچربي شوند. گرچه اين بررسي در اسپانيا اين مواد شيميايي را به طور مستقيم ارزيابي نکرده بود، پژوهش هاي قبلي اين مواد را با کاهش قدرت باروري مردان مربوط کرده اند. يکي از اين بررسي ها نشان داد مصرف مقدار زياد گوشت گاو به وسيله مادر حين بارداري ممکن است آثار نابجايي بر رشد بيضه پسرش در طول زندگي جنيني بگذارد. اگر نتايج اين پژوهش اسپانيايي تاييد شود، آثار تغذيه فرد ممکن است در نسل آينده اش هم ادامه پيدا کند.



1 اثر چربي هاي غذايي بر کيفيت اسپرم

يک تحقيق ديگر در دانشگاه هاروارد نشان داده است مصرف غذاهاي حاوي مقادير زياد چربي هاي اشباع شده براي مثال همبرگر و سيب زميني سرخ کرده و چربي هاي تک اشباع نشده که براي مثال در گوشت قرمز، لبنيات پرچرب و مغزهاي ميوه خوراکي وجود دارد ممکن است به کيفيت اسپرم صدمه بزند. اين بررسي نشان داد هرچه مردان ميزان بيشتري از اين چربي هاي اشباع شده بخورند با احتمال بيشتري ممکن است تعداد اسپرم هاي آنها و ميزان فعاليت آنها کاهش يابد. بر عکس، مرداني که غذاهاي حاوي چربي هاي سالم تر چند اشباع شده مانند اسيدهاي چرب امگا 3 و امگا  (که براي مثال در ماهي و غلات سبوس دار وجود دارند) مصرف مي کردند، تعداد بيشتري اسپرم سالم تر و فعال تر داشتند. در اين بررسي مردان با بيشترين ميزان مصرف چربي هاي اشباع شده نسبت به مردان با کمترين ميزان مصرف چربي اشباع شده  تعداد اسپرم کمتري داشتند و مرداني که بيشترين ميزان مصرف اسيدهاي چرب تک اشباع نشده را داشتند نسبت به مردان با کمترين ميزان مصرف اسيدهاي چرب تک اشباع نشده  تعداد اسپرم کمتري داشتند. به گفته اين پژوهشگران، اين يافته ها نشان مي دهد که رابطه اي ميان عوامل قابل تغيير سبک زندگي، در اين مورد تغذيه و توان باروري مردان وجود دارد. هنوز معلوم نيست علت اين رابطه ميان انواع چربي ها و کيفيت اسپرم چيست اما انواع مختلف چربي به صورت هاي مختلفي در بدن سوخت وساز پيدا مي کنند. چربي هاي چنداشباع نشده بخش مهمي از غشاي سلولي اسپرم ها را تشکيل مي دهند و ممکن است بر توانايي اسپرم بر بارور کردن تخمک اثر بگذارند. اين نوع چربي ها همچنين ممکن است توليد هورمون هاي تناسلي را نيز تحريک کنند.

دانشمندان مي گويند اينکه تغيير نوع تغذيه بتواند به باروري يک مرد معين کمک کند، بستگي به وضعيت آن مرد دارد. گرچه تفاوت  درصدي در شمار اسپرم ها زياد است، اين تفاوت در برخي از مردان ممکن است مهم باشد و در برخي ديگر نه. اگر مردي شمارش اسپرم حدمرزي داشته باشد، مثلا  ميليون اسپرم در هر ميلي ليتر مني، کاهش  درصدي تعداد اسپرم هاي او را به  ميليون در ميلي ليتر مي رساند، که غيرطبيعي محسوب مي شود. اما در مورد مردي که تعداد اسپرم هايش  ميليون در ميلي ليتر است،  درصد باعث رساندن تعداد اسپرم ها به  ميليون در ميلي ليتر مي شود که هنوز طبيعي محسوب مي شود. چربي هاي اشباع شده که منشا اصلي غذايي کلسترول بالاي خون هستند، عمدتا در غذاهاي حيواني و برخي از غذاهاي گياهي مانند گوشت گاو و گوسفند، شير و پنير يافت مي شوند. چربي هاي تک اشباع نشده در روغن هاي گياهي مانند روغن زيتون، روغن کانولا، روغن بادام زميني، روغن آفتابگردان و روغن کنجد يافت مي شوند. همچنين کره بادام زميني، آووکادو و بسياري از مغزها و تخمه هاي خوراکي نيز حاوي آنها هستند.
 
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مخصوص پسرهايي كه زن گيرشون نميياد !


طنز - توصيه هاي كاربردي،مخصوصه پسر هايي كه زن گيرشون نميياد:
نكته :اين مورد را همه پسر ها بخونند چون شاملِ همه ميشه.
1.اولين دختري كه به تورتون خورد ازش شماره بگيرند (ولي چون در اين كار استعداد نداريد بهتره دور اينكار را خط ِ قرمز بكشيد)
2.اگه خواستيد دختري را زيره نظر بگيريد (كه بيخود كردي) بايد زير چشمي طوري كه متوجه شما نشه زيره نظرش بگيري...
نكته:چون در اين كار هم مثل مورد ِ (1) ..... نداريد ، بهتره عينك بزنيد.
3.اگه دختري را ديديد كه تنها نشسته سَرِ صحبت را باهاش باز كنيد
و به مورد ِ (1) مراجعه كنيد .
نكته: قبلش دورو بر تان را يه نگاهي بندازيد چون ممكنه يه دفعه اي يه دست از عقب اون گردن ِ نسبتاَ نحيفتان را بچلاند.
4.به هر دختري كه رسيديد سلام كنيد و خود را بچه مثبت نشون بديد
ولي مواظب بعضي لنگه كفش ها باشيد.
5.اگه خواستگاري هر دختري رفتيد و جواب رَد شنيديد نااُميد نشويد خواستگاري يكي ديگه برويد گرچه بازم جوابِ رَد مي شنويد.( پسر بايد پورو باشه)
6.اگه يه دختري را خيلي دوست داريد ولي به شما محل نمي ده، با يه دختره ديگه بيرون بريد طوري كه اون شما را ببينه .
نكته:كه در اين صورت نه تنها به شما ديگه محل نمي ده ،تا كفش هم نثارتان مي كنه.
7.تا مي توانيد سن ازدواج را ببريد بالا چون دخترها،دختر ِنارنج و ترنج اند كه ازآفتاب و سايه مي رنجند.
اگرچه ريسكش خيلي بالا است, ممكن ديگه كسي بهتون دختر نده،
چون ترشي هم تاريخ اِنقضا داره,تا يه حدي مي توان تحملش كرد.
نكته:در صورت موفّق نشدن در اين مورد يه ظرف حتماً آماده كنيد.
حتماً ميپرسي براي چي؟ خوب ديگه، براي ترشي.(ادم كه انقد خرفت نميشه)
8.اينقدر سرِ كوچه و خيابون ها كيشيك نكشيد,كه شايد شتر بخت رد بشه و شما بهش التماس كنيد كه شايد در خونه شما هم بخوابه .
نكته:ممكنه شتر بخت را با شتر ؟ اشتباه بگيريد واونم بخوابه و ديگه بلند نشه.كه در اين صورت(فاتحه مع صلوات)...
9.اگه دانشجو(يا سرباز) هستيد,از خوردن غذاهاي اونجا جداً خود داري كنيد چون همون يه ذرّه همت را هم اَزِتون ميگيره.به جاش موز معجون بخوريد
10.اگه قيافه نداري،اشكال نداره عوضش ماشين داري ...
چي؟!!ماشين نداري... اشكال نداره عوضش خونه داري...
بازم چي؟!! خونه هم نداري...خوب مشكلي نيست چون كار ِ،را كه داري بعداً هم؛ميشه خونه و ماشين خريد.
واي نگو كه كار هم نداري!!! ترشي هم كه اُفتادي، پس بهتره بري يه جايي خودت را گمو گور كُني.
11.يه توصيه : اگه قيافه نداري؛ نري... ابروهات را برداري،صورتت را تيغ بزني، يكمي از لوازم آرايشي مامان جونت كش بري، همين جوري خوبي (فقط يكمي سرو وَعظت را درست كن).
12.اگه از دوست دختر و هم دانشجويي به جايي نرسيدي چاره اي نداري جزء اين كه، بري سراغ همون دخترها فاميل...
13.اگه از قبل سابقه ات خراب نباشد كارت زياد هم مشكل نيست، ولي... شما كه تو 7 آسمون يه ستاره هم نداريد كارتون خيلي مشكله اما من كُمكتان ميكنم :
تنها لطفي كه ميتونم بكنم اينه كه هُلتون بدم، كه در اين صورت هم ممكنه از چاه در بياند و بي يُفتيد تو درّه (خوب عوضش از دست يكي از سيريش ها راحت مي شيم).
14.اگه از هيچ كدوم از اين ها به نتيجه نرسيدي حتماً مشكل از خودت است بهتره بري پيشه يه روانپزشك اگه اون گفت مشكلي نداري!!! آخه... پس بد شانس هستي، برو خودت را دخيل كن به يكي از اين امامزاده ها شايد حاجت بگيري(ديگه باقيش با خداست و ما هم ديگه دخالت نمي كنيم).

 
 

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حقایقی تلخ در مورد مردان



                 1- مردان خوب، زشت هستند.

                2- مردان خوش قیافه، خوب نیستند.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هیچوقت

هیچ وقت با شوهر یا دوست پسرتان دعوا نکنید. فقط تا ده بشمارید وقتی آرام شدید و او خوابید دمپایی هایش را با چسب به زمین بچسبانید.
When your boyfriend, husband or significant other does something that makes you angry, don't give in to the temptation to argue and fight... Just count to ten, remain calm and after he goes to bed, super-glue his flip flops to
the floor.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

راهي آسان براي افزايش جذابيت مردان!


 
 
 
بنا بر يک نظر سنجي که اخيراً در يکي از نشريات درج شد 95درصد زنان بيشتر وقتي مجذوب شوهرانشان مي شوند که در کارهاي خانه با آنها همکاري کنند. چرا؟ خب، برخي از ما زنان جدا از اينکه از ديدن همسرمان که پيش بند بسته و در شستن ظرف و ظروف و کارهاي خانه به ما کمک مي کند لذت مي بريم، دوست داريم از آقا يا مرد خانه مان تعبير و تفسيري از آن خودمان را داشته باشيم. درست است، چون همين همکاري مرد ها در کارهاي خانه ولو آنکه در جمع و جور کردن آشپز خانه يا رعايت نظم و انضباط در استفاده و نگهداري وسايل شخصي خودشان باشد، باعث مي شود که ما خانمها فرصت بيشتري براي استراحت داشته باشيم.با اينکه امروزه اکثريت ما زنها در بيرون از خانه کار مي کنيم


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

جغرافي مردان


 آقايان در سن 14 تا 17 سال مانند کشور کره شمالي هستند که قدرتي ندارند ولي ادعاي قدرت و سرکشي مي کنند.

در سن 18تا 19سالگى، مثل هندوستان هستند که براي زندگي کردن 4 راه پيش روي خود مي بينند. ياکنکور يا سربازي،به عبارت بهتر (آشخوري) يابيشتر مواقع عاشق ميشن و تا صبح واسه عشقشون شعر ميگن و ياپايان زندگي و مرگ.

در سن 20تا 27 سالگى، مانند کانادا هستند که بسيار خون گرم و مهربان اوج جواني، زيبا و دلربا، براي هر دختري خيلي زود ويزاي پذيرش صادر مي کنند. در اين دوران در تمام مدت از طرف جنس مخالف زير نظر هستن و برايشان دامهاي زيادي گسترانده شده است.



بين سن 27 تا 32 سالگى، مانند ترکيه هستند بدين معنا که در دام گرفتارشده اند و فقط به حرف رئيس بزرگ که همان خانومشان باشد گوش مي دهند. پر از عشق.


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نياز اساسي يک مرد در روابط زناشويي


 
 
 
 
1) اعتماد
2) پذيرش ( باورد داشتن )
3) قدرداني
4) تحسين
5) تاييد
6) تشويق
تفاوت هاي بسياري در بين زن و مرد وجود دارد و عدم شناخت و آگاهي نسبت به اين تفاوت ها گاه باعث ايجاد مشکلات فرواني در روابط و زندگي زناشويي ايجاد مي کند. در زير به وجود نيازهاي اساسي که يک مرد در روابط دارد و همسرش بايد به آنان توجه ويژه داشته باشد.
1) مرد به اعتماد نياز دارد:
هنگامي که زن به شوهرش به گونه اي بنگرد که او را باور دارد، مرد احساس مي کند که همسرش او را باور دارد. از اعتماد داشتن به مرد چنين استنباط مي شود که او تمام توان خود را به کار مي گيرد و براي همسر خود نهايت تلاش خود را مي کند. وقتي واکنش زن نشان دهنده باور مثبتي درباره توانايي هاي همسرش است، همين باور مثبت، نخستين نياز اساسي عاشقانه مرد را برآورده مي کند و خود مرد نيز توجه بيشتري به احساسات و نيازهاي همسرش مي نمايد.
2) مرد به پذيرش نيازمند است:


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هوسراني مردان از کجا ريشه مي گيرد؟


 
 
آسيب شناسان اجتماعي مسائل اجتماعي و فرهنگي ، باورهاي ديني ،زياده خواهي مردان و رفتار همسران را از عوامل مؤثر بر رفتار هاي نامناسب جنسي آقايان مطرح کرده اند.
از جمله عوامل مؤثر بر رفتارهاي صحيح جنسي، ادب اجتماعي، پايبندي به باورهاي ديني، رعايت معيارهاي اخلاقي، علاقه به طهارت و پاکي خانواده از شر آلودگي ها، عشق به همسر و خانواده و ازدواج بهنگام، اشباع جنسي و … است.
بر اساس مطالعات انجام شده توسط دکتر مجيد ابهري از سوي ديگر رفتارهاي نامناسب جنسي و نيز عرضه و تفاضاي نامشروع مي تواند ناشي از عدم ارضاء جنسي و نارضايتي از زندگي زناشويي باشد.
همچنين زياده خواهي و تنوع طلبي هم در تقاضاي نامشروع مردان مؤثر است که عمدتاً محصول شرايط ذيل است:ـ تغيير ناگهاني پايگاه اجتماعي ـ اقتصادي افراد اعم از زن يا مرد متأهل که مي تواند فرد را به سوي تغيير همسر سوق دهد يا رضايت او را از همسر قانونيش کاهش دهد. در اين شرايط اکثراً تأمين نياز جنسي از راه نامشروع انجام خواهد گرفت.
اين آسيب شناس اجتماعي در خصوص نقش رفتار همسران نيز بيان داشته است :
برخي از بانوان به محض تولد اولين فرزند تمام عاطفه و توجه خود را معطوف به فرزند نموده و به نيازها و عواطف همسر خود توجهي ندارند و مرد تشنه محبت را به حال خود رها مي کنند. آمار طلاق زنان پس از تولد اولين فرزند گوياي اين حقيقت تلخ است. اين شرايط مسلماً مي تواند مرد را به سوي تقاضاهايي خارج از محدوده? مشروع سوق دهد.
بر اساس مطالعه دکتر ابهري ، عامل ديگر مؤثر بر اينگونه رفتارهاي نا مناسب آقايان مي تواند برخي عادتهاي بانوان در مسائل ظاهري خود باشد به طوريکه برخي بانوان عادت دارند با لباس و ظاهر بسيار دل آزار در منزل حاضر شوند، اما در هنگام خروج از خانه،بي نهايت به ظاهر، آرايش و لباس خود توجه مي کنند. از سوي ديگر همسر اين نوع زنان در خارج از خانه بانواني را مي بيند که با لوازم مختلف زيبايي چون لنز رنگي، ناخن مص


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه باهمسرمان یانامزدمان صحبت کنیم؟


يكي از لذت بخش ترين تجربيات زندگي مشترك اين است كه حرف مبهمي را بزنيد و بدانيد كه همسرتان دقيقاً منظور شما را مي فهمد.

توانايي در صحبت خودماني، ايماء و اشاره، نكته پراني و چشمك زدن و نظاير آن، نشانه ي نزديكي و صميميت است. گفت و گويي كه پايان خوش دارد نشانه صميميت است. طرفين مي دانند كه ديگري چه مي گويد و تدريجاً از اين كه مي توانند آزادانه حرف بزنند و منظور يكديگر را بفهمند لذت مي برند. اما در ازدواج هاي ناموفق ، لذت گفت و گو در فضاي شكايت ها و گله مندي هاي خشمگينانه و سوءتفاهم ها گم مي شود و جاي اشارات دلنشين ابروها و چشمك هاي خوشايند را نگاه هاي خيره و اشارات انتقادي و بهانه گيري ها و تهديدها پر مي كند. چه اتفاقي مي افتد؟ چرا صحبت هاي دلنشين از دست مي روند؟ مسئله اينجاست كه به مرور شيوه هاي متفاوت صحبت، منافع و چشم اندازهاي متفاوت و سوءتفاهم ها روي هم انباشته مي شوند و آهنگ دلپذير صحبت را تغيير مي دهند.

 




برخي از اشخاص نسبت به وضع ظاهر خود حساس هستند و بعضي ديگر به طرز صحبت خود با ساير اعضاي خانواده حساسيت دارند. اگر با همسر خود صحبت مي كنيد، از توهين، تهمت و سرزنش بپرهيزيد. از زدن برچسب مانند «شلخته»، «خودخواه» يا «بي ملاحظه»، «لجباز» و غيره خودداري كنيد.

زن و شوهر ممكن است هنگام صحبت علي رغم حُسن نيت به بيراهه بروند. به جاي صحبت نرم و ملايم ، با هم مشاجره كنند و چون يكي از آنها به قصد سبك كردن فضاي سنگين صحبت، به شوخي حرفي بزند، ديگري چنان واكنش نشان دهد كه انگار در شوخي هم قصد و شري در كار بوده است. در اين شرايط هر اقدامي براي تلطيف فضاي صحبت، نتيجه معكوس مي دهد.

هم صحبتي زن و شوهر با هم، براي رشد و بقاي احساس صميميت آنها نقش قطعي دارد. متأسفانه «بسياري از زوج ها» و شايد بتوان گفت «اغلب» آنها از مهارت هاي لازم براي گفت و گو با يكديگر برخوردار نيستند و بي آنكه بخواهند گرفتار سوءتفاهم و دلسردي و تكدر خاطر مي شوند.


در اين جا به چند نمونه از مسائل و مشكلاتي كه بر سر راه گفت و گوي مؤثر همسران وجود دارد اشاره مي كنيم:

1- مسئله: «نمي توانم با همسرم صادق باشم.»

2- مسئله: «نمي توانم خودم باشم» بسياري از اشخاص مدعي هستند كه نمي توانند با همسرشان راحت صحبت كنند، بايد احتياط كنند مبادا حرفي بزنند و همسرشان را ناراحت كنند. زني شكايت مي كند كه «وقتي به شوهرم حرفي مي زنم واكنش بسيار بدي نشان مي دهد. بايد مواظب باشم، بايد روي كلماتم فكر كنم.»

سؤال مي تواند آغازگر صحبت و ادامه آن ، و در نهايت اسباب توقف و ناتمام ماندن آن گردد. گاه يك سؤال دقيق و حساب شده مي تواند به گونه اي اعجاب انگيز همسر شما را به صحبت تشويق كند. اما يك پرسش نابهنگام، طعنه آميز يا بي تناسب مي تواند از ادامه صحبت جلوگيري كند


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 9 بهمن 1389برچسب:همسر, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ساعاتی روکه دراینجامیگذرانیدبراتون مفیدباشه ونهایت استفاده روببرید خداي مهر و عشق !... شکيبايي را خوب به من آموختي ! و اکنون اين منم که فرياد ميزنم ! هر چه از تو ميرسد نيکوست ! و تويي که در هر حال ناب ترين ها و بهترين ها را به من هديه ميدهي . دستم را بگير و مگذار خطا کنم مهربانا. خداي من ! تو را سپاس براي هر آنچه که به من عطا کردي.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to dearkissme.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com